Stadsfesten

Inlägget skrevs: 2008-07-18 i: Frida Emelie Klockan: 15:46:44 Kommentarer 0
Nu är det Stadsfest här i Härntatown. Med pompa och ståt (hur det nu sägs och stavas är en helt annan femma..)! Idag väcktes jag av ett nice sms halv nio, Elin undrade om vi inte skulle luncha på Hamnkrogen. Självklart! Mamma skjutsade ner mig på stan vid tolv, jag gick in på Handelsbanken och växlade in lite överblivna Euro och sedan gick jag till Swedbank för att vänta på att hon skulle få lunch. Blev som sagt grillbuffé på Hamnkrogen, gött gött gött :D :D Med massa olika potatis, fetaostsallad och grillade kotletter. Hade inte kunnat göra det mycket bättre själv ;) Efter vi käkat tog jag en promenad hemåt, kanske inte dagens smartaste eftersom jag hade ett par klackisar jag inte använt på ett tag = blåsor på mina stackars hälar.. Ett tag funderade jag på att ta av mig skorna och gå barfota, but I behaved! Väl hemma bytte jag om till flip-flop för att sedan åka tillbaka ner på stan med Jossan och mamma. Vi kikade när brandmännen hade godisregn med barnen och när Spirorna dansade. Sedan blev det Systemet, Apoteket och Härnöhallen innan vi for hem. Har precis bestämt kvällens klädsel (tror jag?) och ska snart hoppa in i duschen. Sitter och poppar lite musik och taggar inför kvällen, fullt ös medvetslös typ ;) Som vanligt med andra ord. Ska vara nere hos Emma halv fem, förkröka och fixa oss innan vi traskar bort till Malin efter sex någon gång. Kan bli niiiice!

Ni kan se mig längst framme vid scen mellan 23.00 och 00.00 ikväll då E.M.D spelar, tror inte jag kommer vara själv där heller. Redan gaddat ihop mig med Elin och Linn och träffade Bysse på Apoteket, hon skulle självklart stå där hon med ;) Man måste ju passa på när nåt händer! Får se om det blir partytältet ikväll också, eller om man ska spara det tills imorgon när det knappt är några artister på schemat.. Kanske blir lite styrdans på lill-scenen också, vem vet ;)


Peppa, Peppa, Peppa gott folk!! :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt