Sista lediga dagen på fem månader..

Inlägget skrevs: 2008-07-20 i: Frida Emelie Klockan: 19:25:34 Kommentarer 0
Så skulle man kunna sammanfatta min kommande tid. Imorgon börjas det jobbas. Känns lite tungt om jag ska vara ärlig. Som Sofie sa, när jobbade du senast egentligen Frida? Har nog gått och blivit lite bortskämd, när jag insåg att jag faktiskt inte jobbat på riktigt sen mitten av december. Nu väntar fyra veckors jobb sedan blir det flytt och plugg. 20 december får vi jullov, det är det datumet jag längtar efter nu ;)

Jag blev väckt vid nio och sa hej då till mamma och Jossan eftersom de begav sig neröver idag. Jag somnade om och klev upp vid elva. Hela min jord snurrade så jag skyndade mig att dricka lite vatten och sen fixade jag i ordning två toast, GUDOMLIGT! Vid tre hämtade pappa mig och så åkte vi upp till Rystrand. Suttit och myst i solen på berghällen sen blev det grillning och gotta. Fick även med mig två matlådor hem så det är ju inte fy skam! På vägen hem stannade vi på Godishuset och jag fick en stooor gottapåse. Onödigt kanske men men, sista lediga dagen måste ju firas på något sätt! Snart kommer Linn och plockar upp mig och så ska vi ta ett kvällsdopp, tror båda kan må bra av ett uppfriskande kyligt bad.. ;p

Igår var en intressant kväll. Efter smärre missförstånd grillade vi hos Ida innan vi begav oss mot Lövudden. Blev en mycket trevlig förfest men mycket trevligt folk! Vid elva började vi röra oss mot stan och där blev det röj som aldrig förr. Dansade och dansade, njöt av gunget! Vid halv tre bestämde jag mig för att tänka på refrängen och eftersom jag är så gott som pank promenerade jag hem med mina skavsårsfötter. Höll mig pratandes i telefonen hela vägen hem, inte trevligt att gå själv sådär annars.

Nu ska jag slänga på mig bikini så jag är redo när Linn kommer!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt