Ready to work

Inlägget skrevs: 2008-07-21 i: Frida Emelie Klockan: 06:38:38 Kommentarer 3
... Efter en helt sjuk natt! Först kunde jag inte sova, jag tvingade mig i säng halv elva eftersom jag tänkte att jag behövde sömnen. Jag somnade vid halv tolv, tolv någon gång. Jag vaknar, tittar på mobilen och ser att klockan är 06.22, stressad som ett as springer jag upp ur sängen, hoppar in i duschen och jaa duschar? Sedan fick jag en tankeställare, var den verkligen 06.22? Varför hade inte klockan ringt? Etc. etc. Väl färdig går jag tillbaka och tittar på klockan, självklart. Den var 01.32. Kändes rätt tungt att inse.. Så jag hoppade tillbaka ner i sängen och somnade på stört. Men sen har jag sovit helt knäppt, vaknat tusen gånger och känns knappt som att jag sov mellan fyra och sex.. Men men, det ska nog gå fint idag ändå! Kommer dock vara helt död ikväll :p
Skickat av: Elin

Hahahah! fan va surt;)

Skickat: 2008-07-21 Klockan: 21:10:53
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/

Skickat av: Sofie!

hahah, tio poäng till dig minst!

Skickat: 2008-07-22 Klockan: 00:21:29
Skickat av: zandraaaa

du är fan den sjukaste människan jag känner. Vägra kolla klockan två gånger? ;)

Skickat: 2008-07-25 Klockan: 08:54:16
Bloggadress: http://mumsfillibabba.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt