Lovely ^^

Inlägget skrevs: 2008-07-24 i: Frida Emelie Klockan: 22:15:54 Kommentarer 0
Helt sjuuuukt underbart väder som är på väg nu! Igår var det hyffsat, idag tokvarmt och imorgon ska det bli ännu bättre! Idag kom syrran hit efter att ha fjällvandrat i stugan ett par dagar. När jag kom hem från jobbet (fick skjuts hem av chefen idag ^^) grillade vi och åt vattenmelon till efterrätt. Linn ringde och jag fick alla detaljer inför morgondagen sedan var det bara att börja packa. Vi tog sällskap nedför Kapellsbacken sedan cyklade Johanna mot Smitingen och jag promenerade ner till pappa. Underbart att kunna gå omkring i linne och shorts åtta på kvällen och svettas! När jag kom fram var det lika varmt ute som inne, 23 grader! Imorgon blir det jobb som vanligt 7-16 sen direkt ut till Linns stuga. Där väntar en trevlig kväll som de andra planerat, tror dock att det blir vattenskidor, kräftor och kanske lite bastu - brukar alltid sluta så.
Jag taggar i alla fall för trevligheter :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt