En kväll utan dess like

Inlägget skrevs: 2008-07-19 i: Frida Emelie Klockan: 16:47:28 Kommentarer 0
Det blev ett hejdundrans party igår, som aldrig förr. Nästan. Fick god mat och satt och pimplade drinkar och vin hemma hos Malin. När alla var lagom rund under fötterna började vi traska ner mot stan. Träffade Bysse och Millan på EMD och vi stod längst fram och betedde oss som ena riktiga fjortisar. Efteråt ägnade jag och Linn oss åt saker som inte ens borde nämnas innan det blev donken-mat och sedan hem.

Var i alla fall en toppenkväll som lite kort kan sammanfattas;

- Var är min kamera?
- Hur mycket pengar gjorde jag av med?
- Tappade jag mina solglasögon eller var jag smart nog att lämna dem hemma?
Etc. Listan kan göras lång, bäst att hålla den kort ;)


Ps. Ikväll går vi på lika hårt igen, det ska märkas att det är fest!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt