Usch och fy för hemska drömmar.

Inlägget skrevs: 2008-01-21 i: Frida Emelie Klockan: 08:49:13 Kommentarer 0
Verkligen sovit oroligt inatt, jätteskumt ;s
Lyckades komma i säng innan tolv och somnade även relativt snabbt. Vid halv fyra vaknade jag, hade drömt världens knepigaste dröm. Att jag hamnade på världens tokigaste fest och jaa. Låg och vred mig jättelänge, var på något konstigt sätt utvilad. Hur nu det kunde komma sig.
Somnade om en liten stund och den drömmen var ännu mer läskig. Drömde att hela jorden började vibrera och explodera och helt plötsligt blev jag överöst med flera tusen-gradig smältande lava. Usch :s
Mamma väckte mig kvart över sju så klev upp och skjutsade ner henne till Kerstin. Världens finaste fullmåne ute, kanske kan förklara varför jag sov så dåligt också..
Nu har jag precis duschat och fixat mig lite, jag och Emma ska ner till Sundsvall idag. Få se om vi hittar något fint :) Ska

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt