Sömntuta

Inlägget skrevs: 2008-01-20 i: Frida Emelie Klockan: 16:00:55 Kommentarer 2
Jaa..
Idag har jag bara sovit, sovit och sovit. Var helt död när jag kom hem inatt och ja, fick sms efter sms nu på morgonen men inte tusan väckte det mig så himla bra. Klev väl upp för ungefär en timme sen och känner mig grymt utvilad! Konstigt vore det väl annars ;s
Grymt rolig kväll igår, lätt roligaste på huuuur länge som helst! Mycket galenskaper också men det är sånt man får leva med. Jag, Linda och pennan var ju en succé på krogen, Per blev väl dock kanske lite less när vi hämtade/lämnade den ungefär varannan minut ;p
Nu ska jag snart ner till pappa och käka, lax. Cheese säger jag bara, ska langa iväg ett sms till Sofie och höra vad hon gör ikväll, hon som ville fika sådär vid två idag. Hahaa ;p

Hare!
Skickat av: Linda

haha, pennan var bäst och per får säga vad han vill ;) måste göras om!

Skickat: 2008-01-21 Klockan: 10:19:39
Skickat av: Lillsyrran!

Ja, även att du ville att vi skulle käka på donken vid 13! det blev de ju inget av heller ;P haha.

Skickat: 2008-01-25 Klockan: 17:33:24

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt