Snålblåst och alldeles för kallt

Inlägget skrevs: 2008-01-22 i: Frida Emelie Klockan: 22:27:54 Kommentarer 0
Blev en skön promenad med Sofie imorse, även om den blev kort! Vi kände inte för att gå så långt när det snöade (lite, lite) och det blåste isbitande vind mot våra stackars kinder. Väl hemma igen gjorde vi toast, yummie :) Alltid lika uppskattat! Liftade med henne ner på stan och la mig och sov en stund på soffan hos pappa. Fixade till mig lite och strax efter tre gick jag till Lena för att hämta skivor och nycklar inför torsdag. Tog en sväng förbi H&M påvägen hem där jag träffade Linnea och Jennifer, trevligt :) Höll dock i pengarna med tanke på att jag och Elin ska till Sundsvall imorgon.
Kom hem vid sju sen har jag inte gjort något vettigt alls. Börjat ladda ner första säsongen av Greys, blev sugen att se den helt från början igen!
Funderar på att gå ner och göra lite kvällsfika, lite sent och så men annars kommer jag ligga och vrida och vända på mig när det blir dags att sova - vilket inte borde bli om alltför lång tid, med tanke på att det blir uppstigning vid halv åtta - åtta imorgon igen.

Får se hur det blir i helgen också. Nu ryktas det om att sis kommer på besök :) Var ju tänkt utgång här på fredag och eventuellt Kramm på lördag men nu får vi se hur det blir. Måste ju tillbringa lite tid med henne också om det blir så att hon kommer! =)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt