Shopping

Inlägget skrevs: 2008-01-23 i: Fotografier Klockan: 17:15:43 Kommentarer 1
Shopping
Skickat av: Jennie

Ja, det tycker jag med. Verkligen!:) Hahah, men du kan tänka mig de :D Inga har ju pengar den här tiden på månaden, speciellt inte en viss Jennie :P Haha. men fick reda på att om jag är hundvakt på lördag får jag 500 kr av mamma, inte illa pinkat tycker jag^^ nje, i skolan är det sådär. det går i vågor som vanligt. Just nu är det ganska mycket. har 2 prov, och 3 inlämningar tills nästa vecka. så de är lite tungt. men annars funkar det bra =) hur är det själv? du är bara hemma och njuter nu va innan det blir utlandet?:)

Skickat: 2008-01-23 Klockan: 19:45:50

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt