Party party!

Inlägget skrevs: 2008-01-26 i: Frida Emelie Klockan: 19:52:37 Kommentarer 0
Rätt hemskt men det känns som att det mesta i mitt liv handlar om fest nu, men livet är ju en fest eller hur det är man brukar säga :p

Köpte med oss pizza påväg hit som vi käkat. Hunnit med att sola en sväng också, tomatoe hey ho! Neerå, hahaa! Nu har vi även duschat, jag har bestämt outfit och målat naglarna. Väntar på att de ska bli helt torra nu så jag kan sminka mig sen :)
Sara håller på att torka håret och har precis bytt strumpbyxor efter hon lyckats sabba de förra :p Sen blire förfest hos Lotten, en av Saras klasskompisar innan vi drar vidare mot Kramfors och krogen ;)

TAGGA!
Det gör i alla fall jag :D Ser framemot en toppenkväll med min bästa vän! <3

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt