Okey, nu är jag hemma!

Inlägget skrevs: 2008-01-26 i: Frida Emelie Klockan: 01:46:25 Kommentarer 0
Nyss kommit hem.
Jag och Linda blev lite less, kände att krogen LÄTT kunde bytas ut mot våra sköna sängar så vi delade en svarttaxi hem. Egentligen var det en riktig taxi som tog oss mellan hans egentliga körningar eftersom vi stoppade honom mitt på stan :p 70 spänn blev det bara, hade ju inte mer kontanter och han kunde ju inte registrera mitt kort eftersom han egentligen inte skulle köra oss. Billigaste hemfärden hittills :)
Nu hade jag tänkt att gå och däcka och sova i ett x antal timmar, nice :D:D
Ska bara säga godnatt till Jonas först som jag pratar med på msn, han som gick hem från krogen för att han har match imorgon stackaren. Ska ringa pappa imorgon bitti och höra om han ska dit och följa med isf :)

Sov gott :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt