Och så var lunchen avklarad

Inlägget skrevs: 2008-01-31 i: Frida Emelie Klockan: 12:48:25 Kommentarer 1
Köttfärssås och makaroner blev det, åt inte så mycket alls. Var inte så gott, vet inte vad det tagit åt mig. Är som att jag inte kan uppskatta mat längre, hrm..
Nu sitter jag och pratar lite med min tant (skämt åsido) och Elin, saknar er tjejer!! Elin får jag ju träffa redan nästa helg men Z och jag träffas inte förrän 25e februari (bajs bajs bajs), då har hon i alla fall lovat mig en middagsdejt.
Nu slutar mamma snart, hon skulle försöka åka från jobbet om bra precis en kvart. Får väl se hur det går. Skriver kanske innan vi åker annars ska jag nog hinna med ett inlägg ikväll, så ni vet att jag överlevt bilresan ;)
Skickat av: Sandra :D

Halloj frido :D Jaa, vi vann med 7-1 igår!:)
Amen jag vill att du fixar om du vill. Puss!

Skickat: 2008-01-31 Klockan: 16:03:22

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt