Och då var det bara att vänta

Inlägget skrevs: 2008-01-26 i: Frida Emelie Klockan: 15:03:29 Kommentarer 1
Åkte ner på Donken och lunchade med Sara och hennes fyra klasskompisar från Sandö, som roar sig med att knacka dörr och sälja lotter idag.
Träffade Emma på Kalling (efter att ha irrat runt och letat parkering i ett x antal minuter och slutligen fick ställa mig långt bort åt helvete) och inhandlade ett halsband för en del av studentpengarna :) Jättefint blev det! Ett hängsmycke i guld med en diamant och så en guldkedja till, kommer bild senare =) Glömde ju såklart ta med pengar jag fått i present också så fick lägga till hundra kronor själv. Men pengar som pengar. Nu har jag kvar 300 kronor på Cervera, 300 kronor på Öbacka Köpmannaförening (nästan alla affärer i Härntatown) och 700 kronor i kontanter. Så jäkla svårt. Jag som redan känner att jag har det mesta jag vill ha och nu behöver jag verkligen inte några mer smycken, jag har så det räcker. Förutom det jag önskat mig i tjugoårspresent ;p Ett par örhängen och en ring i Bismarck-guld.
Sara ringde nu, de skulle snart åka hem till henne. Ska väl packa det sista och sen bege mig neröver. Är ännu inte helt på det klara vad jag ska ta på mig ikväll men det löser sig.

Ha en trevlig kväll! =)
Skickat av: malincatrin

Vilken fin bild i headern. Den med balklänning (?) och studentmössa. Jätte fin.

Skickat: 2008-01-26 Klockan: 15:11:40
Bloggadress: http://malincatrin.blogg.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt