Morgonpromenad med Sofie

Inlägget skrevs: 2008-01-22 i: Frida Emelie Klockan: 08:34:46 Kommentarer 1
Tror jag börjar få tillbaka något sånär dyngsrytm igen och är förbluffad över att det verkar lyckas så bra! Började ju med att jag för det första klev upp tio över sju igårmorse för att skjutsa mamma. Hann inte sova något innan jag och Emma skulle till Sundsvall så var bara att duscha och fixa sig för att sedan dra iväg på lite shopping.
Tänkte vila när vi kom hem, vid två men icke då blev det två timmars gym med Sofie och Linn istället, mer välbehövligt ;) Käkade, duschade och for sedan på donken-driven för att köpa mat och sedan bege mig upp till Sara med hennes middag. Efter vi käkat tänkte vi basta och självklart blev det än mer gymmandes innan det, dock stod jag mest och tittade på när Sara tränade ;p Duschade och solade sedan begav jag mig hem i snöovädret. När jag väl kom hem och slappnade av blev jag däckat trött, så gick och la mig och somnade som en stock klockan elva!! Baskimej rekord!
Hade planerat in promenad med Sofie nu på morgonen också men när  väckarklockan ringde hade jag ingen aning var jag var eller varför jag skulle upp men tog inte lång stund innan jag insåg. Så nu sitter jag här, relativt pigg redo för frukost, på med varma kläder och sedan en uppfriskande morgonpromenad följt av toast innan Sofie ska iväg och jobba :p

Finally, kanske att jag är på gång att få koll på mitt eget liv igen! :)
Skickat av: Lia Florenz

mysigt med promenad:D

Skickat: 2008-01-22 Klockan: 08:41:08
Bloggadress: http://FLORENNZ.blogg.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt