Morgonpigg? Njaee..

Inlägget skrevs: 2008-01-17 i: Frida Emelie Klockan: 10:28:36 Kommentarer 0

Förstår inte.
Ska det vara så otroligt svårt att ta sig upp på morgonen? Nu har jag legat och "snoozat" i en timme ungefär. Visst, jätteskönt men man blir ju seg som sirap i huvudet.

Nu ska jag klä på mig, sminka mig och fixa naglarna om jag hinner innan jag ska ta en promenad till Sofie. Sen blir det lunch på stan, gött gött! Får se vart vi ska gå och så bara, vet inte riktigt vad jag är sugen på så hon får väl kanske äran att bestämma.

So long! :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt