Mindre lyckad lördag.

Inlägget skrevs: 2008-01-19 i: Frida Emelie Klockan: 16:01:16 Kommentarer 0

Vaknade ovanligt tidigt, vid tio kanske. Förmodligen berodde det på att min kropp var helt uttorkad och skrek efter vatten. Klev upp, letade fram en vattenflaska och började klunka. Gott :)
Resten av dagen har gått som i dvala, mest gått omkring och inte gjort något alls. Elin kom förbi och hämtade sina grejer och senare även Maja, sen hoppade jag in i duschen. Grymt skönt och uppfriskande! :D Stod där i en evighet med så varmt vatten att jag nästan blev skållad men det är sånt man får ta ibland.
Kom på att jag fortfarande inte ätit något idag heller, ska väl göra ett ryck kanske. Något borde jag ju stoppa i magen innan det är dags för middag hos Sara halv sju med henne och Selina.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt