Lite mer om kvällen

Inlägget skrevs: 2008-01-26 i: Frida Emelie Klockan: 10:48:48 Kommentarer 0
Okej, nu tänkte jag berätta lite mer om igårkväll.
Jag tog en skön promenad ner till Oskar där Linda och Jonas redan var. Linn kom direkt efter och så även Frida. Vi satt och pratade och började steka kött (Linn). John och Anton kom efter ett tag och vi högg direkt in på maten, yummie :D:D
Vi började smådricka, jag hade ju såklart tagit med mig rosa-pantern. Uääk. Fick tokont i magen och började tugga på knäckebröd för att få det att gå över. Efter nio kom Ida, riktigt trevligt :D Och ett tag senare kom även Filip och Therese. Det var Singstar, flumm och roligheter. Riktigt lyckat måste jag säga :D:D
Gick ner på krogen till halv ett tror jag, sjukt lite folk. Konstigt lite. Det är ju nu folk ska ha pengar? Hrm.. Dansade lite oså men var inte överdrivet roligt så vid halv två bestämde jag och Linda oss för att dela en taxi hem, sängen lockade mer än krogen. Gick upp till Nybron eftersom det alltid brukar stå ett par bilar där men icke. Det kommer en uppför backen som vi stannar. Han frågar var vi ska och säger typ "Okeej då". Först kör vi Linda, hon får betala 60 kronor. Taxametern var inte igång, hahaa ;p Väl uppe hos mig (som brukar kosta runt 120 kronor) drar jag fram kortet. Det gick ju inte eftersom han inte kunde registrera vår körning, han var ju redan uppbokad på en annan. Hade bara 70 kronor kontant så det fick han. Billig hemfärd! =) Om jag hade varit lite smart skulle jag ju sagt att jag hade mindre bara :p Men hur som helst var det så grymt skönt att komma hem :D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag är nästan hundra på att jag ska åka upp till Sara på Sandö men jaa, samtidigt känns det som det gått så mycket pengar de senaste dagar och som att min kropp inte riktigt behöver mer alkohol just nu. Hrm.. Har en stund till att fundera på, skulle höra av mig vid tolv.
Hade tänkt att följa med pappa och titta på HAIKs match idag också. Pratade med honom nyss och han skulle tydligen sitta i seketariatet idag, mindre roligt så vetetusan hur jag ska göra..

Nu blire dusch och frukost! =)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt