Life work in a mysterious way

Inlägget skrevs: 2008-01-29 i: Frida Emelie Klockan: 14:07:04 Kommentarer 1
Blev riktig frukost idag, fullkornsmackor med ost & tomat och ett glas juice, deni! Vet inte riktigt när jag åt sån frukost sist, hrm..
Till lunch blev det tacopaj, den var hrm helt okej. Tycker bäst om paj när den är helt nygjord.

Har segat ända fram till nu. Tittat på lite Gossip Girl och så tittade jag på Juno, helt okej film. Handlade om en sextonårig tjej som blir gravid, ve och fasa. Nu lyssnar jag på lite Winnerbäck. Har lovat mamma att ta tag i tvättstugan idag också (ser ut som världens bombnedslag) ta upp alla kläder och fixa och greja. Såg precis på telefonen att Klara hade ringt också! :) Oj, och skickat sms med :p Kanske borde höra av mig och höra vad hon vill :)
Skickat av: Emma

Haha jag ska oxå till värmland =) ska till Karlstad fredag-onsdag och sen Danmark onsdag-måndag. Curling you know ;)

Skickat: 2008-01-29 Klockan: 14:11:41
Bloggadress: http://emmaberg.blogg.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt