I Am Legend

Inlägget skrevs: 2008-01-27 i: Frida Emelie Klockan: 23:09:51 Kommentarer 0

Halvnio-bio med Sara och Anna ikväll. Riktigt trevligt, var längesen jag gick på bio här. Nu är ju ettan helt tillfixad med nya stolar och allt. Nu finns till och med hållare där man kan sätta ner läsken ;)
Vi tittade i alla fall på I Am Legend med Will Smith. Jag har haft den på min dator i cirka två veckor nu men aldrig hunnit sätta mig och titta på den. I fredags var mina äldre systrar och såg den och tipsade mig om att inte se den själv, tack för tipset!! Tycker i alla fall att det var en jättebra film. Synd bara att det inte går mer folk på bio. Den hade premiär i fredags och vi var väl en trettio stycken där kanske, på trehundra stolar ungefär. Bra jobbat!
Har umgåtts lite med mamma nu ett tag, tittat på Cold Case.

Nu blir det lite Gossip Girl sen sussa kudde! (\/)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt