H*lvetes jäkla migrän

Inlägget skrevs: 2008-01-24 i: Frida Emelie Klockan: 22:00:39 Kommentarer 0

Om mitt huvud bara kunde typ sluta existera nu. Så satans ont. Spänner som bara den. Pannan, ögonen - jaa, överallt :s Fan alltså. Just nu ligger jag med mitt vetehjärta tryckt mot nacken, det underlättar mycket men börjar bli lite kallt, eller rättare sagt min hud har nog vant sig vid värmen. Damn.

Ska gå och sova nu, sömn är den bästa medicinen and that's it :)


Godnatt :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt