Hemkommen, smålullig och supertrött.

Inlägget skrevs: 2008-01-20 i: Frida Emelie Klockan: 02:24:47 Kommentarer 0
Nyss kommit hem. Bestämde mig för att ta taxi ikväll igen, mamma svarade ju inte. Gick upp mot Nybron där det stod tre bilar, de första två hann bli tagna men den tredje sa jag att "nu tar jag den här så jag kommer hem". Vilken glad överraskning det visade sig bli! Var Risa som körde! Som jag inte träffat på år och dar, var riktigt trevligt, visste ju inte ens att han tagit taxikort! Den galningen satt och gäspade och skulle jobba till fem, sen börja sju igen på annat jobb. Hua :s Fyrtio timmar på en helg, själv gör man noll. Hehe ;p
Äh, nu ska jag gå och sova, tröööött :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt