FunFunFunFunFunFun :D

Inlägget skrevs: 2008-01-27 i: Frida Emelie Klockan: 12:52:46 Kommentarer 1
Var riktigt kul igår, som vanligt! Vi gick redan innan in för att dansa järnet, att det var vår kväll.
Började med förfest hos Lotten. Jag, Sara, Lotten och Joel. Riktigt trevligt :D Erik skjutsade in oss och det blev allsång i bilen till "Fejkade Fejs". Lät väl kanske inte sådär överdrivet bra men himla skoj vare!
Sen blev det Kramm. Intog ett tomt dansgolv och bara stod och dansade och njöt. Blev lite minttu också, som vanligt. Träffade Hanna också, söto! Hahaa. De hade ju fått uppdrag de skulle utföra, nice huh?
Blev en sjukt rolig kväll med mycket dans och skratt. Alltid lika roligt när man umgås med härliga människor!
Väl tillbaka på Sandö käkade vi pizza, alla delade på det som blivit kvar från min och Saras middag. Satt och pratade igenom kvällen och helt plötsligt var den halv fyra? Jag förstod aldrig det riktigt, haha. Gick och somnade som en stock vid fyra, skönt :)
Vi åkte hem strax innan elva, stannade såklart till på Donken (as usual) och proppade i oss mat. Alltid lika gott dagen efter man varit ut, inget som kan säga emot det!

Nu blir det lite Gossip Girl sen kommer pappa och hämtar mig vid tre. Vi ska åka ner till Sundsvall och hälsa på farmor. Hon fick åka ambulans in igår morse, hade tryck över bröstet. De trodde inte att det var något, ingen hjärtinfarkt eller så i alla fall. Nu skulle hon få lite mediciner och så sen skulle de göra någon kranskärlsröntgen som visar om hon måste operera in en pacemaker eller inte. Ojoj, mycket som händer nu.
Ska bli mysigt att åka ner i alla fall! Sen skulle vi köpa med oss sushi påväg tillbaka. Jag som egentligen inte tycker om sushi.. Hrm.. Finns väl något jag kan äta i alla fall ^^

Psst. Visste ni att jag har världens bästa vän? ;)
Skickat av: Lillsyrran!

jag hoppas då på att jag kan vara det..

Skickat: 2008-01-27 Klockan: 19:43:16

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt