Ett inlägg om kvällens träning

Inlägget skrevs: 2008-01-23 i: Frida Emelie Klockan: 22:50:57 Kommentarer 0
Blev hårdkörning med Sofie på gymmet ikväll. Armarna mådde inte så bra sen i måndags, bara skakde och jäklades men det var bara att kämpa på ändå. Gick ut för att köra slut på mina stackars magmuskler också, vilket jag måste säga att jag lyckades helt okej med. Dessvärre lär jag som vanligt inte ha någon träningsvärk imorgon, det sköna tecknet på att man gjort sig förtjänt av något!
Blir nog gym med Emma imorgon "bitti" också, klockan elva. Själv tycker jag det är rätt sent numera eftersom jag klivit upp åtta de tre senaste mornarna och äntligen fått ordning på mitt dygn. Får se hur det känns imorgon helt enkelt, om jag hakar med eller om jag kanske tar en springtur istället, beror lite på vädret. Just nu är det ju snöstormsäckel :/ Ska ju gymma på fredag morgon igen och är ju kanske inte så bra att ha gymmat fem gånger på fem dagar... Vi får la se hur det känns imorgon bitti!

Nu ska jag i alla fall ta och sussa kudde, så skönt att jag numera kan klassas som människa igen och lägga mig i tid, som alla vettiga människor! :D

God natt :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt