En utvilad Frippi

Inlägget skrevs: 2008-01-31 i: Frida Emelie Klockan: 10:49:04 Kommentarer 0
Idag unnade jag mig sovmorgon, deni! Kände att jag var värd det efter alla timmar jag måste tillbringa i bilen resten av dagen, suck. Jag håller tummarna för att det utlovade skitvädret bortkommer, orkar inte med ännu en mardrömsresa och det kommer ändå ta sjukt lång tid att ta sig ner till mormor&morfar.
Ligger fortfarande kvar i sängen, segar mig lite. Känner dock att jag inte borde bli alldeles för seg eftersom jag förmodligen ska köra en hel del massa bil.
Ska packa det sista också, bara lite småsaker och fundera på vad jag ska ta på mig att åka i. Sen blir det lunch, köttfärssås och spaghetti och vänta på att mamma kommer hem så vi kan ge oss iväg ut på vägarna.

Ciao så länge!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt