Eh snöstorm - typ

Inlägget skrevs: 2008-01-24 i: Frida Emelie Klockan: 10:07:35 Kommentarer 0
Nyss kommit in efter att ha varit ute och skottat snö i lite mer än en timme. Var faktiskt rätt kämpigt eftersom det är plusgrader ute och väääärldens blötsnö. Fick ju ett litet workout i alla fall :) Det tråkiga är att precis när jag kom in började det toksnöa igen, så blir väl bara att klä på sig och gå ut om någon timme igen :)
Ställde in gymningen med Emma, känner att min kropp kan behöva vila från det idag eftersom jag ska iväg imorgon bitti igen. Dessutom blir ju all skottning träning i sig det med ;) Sen en promenad ner på stan framåt eftermiddagen, strosa runt lite och sen ha två danslektioner mellan fem och sju, deni!
Förstår inte varför det ska snöa så nedrans mycket när det ändå bara kommer smälta bort och bli is av det. Är ju plusgrader redan idag och sen ska det bli varmare och varmare, nedrans.
Ska ta en snabbdusch nu sen äta lite, magen börjar småkurra lite ;p Sen ska jag lägga mig och titta från början av Greys Anatomy och fundera på vad jag verkligen ska önska mig i tjugoårspresent. Suck, alltid dessa tidiga påhopp..

Have a nice day, we'll be in touch ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt