Äntligen färdig

Inlägget skrevs: 2008-01-17 i: Frida Emelie Klockan: 01:40:13 Kommentarer 2

Blev så otroligt less på min gamla blogg så jag beslutade mig för att göra en ny, här på blogg.se.
Har suttit och trixat lite nu, lärt mig photoshop och sedan läst mig fram hur man designar sig egen blogg. Är inte helt nöjd med resultatet men måste ändå säga att jag gjorde ett utomordentligt jobb med tanke på att jag inte kunde något alls! Kanske behövs lite finjustering här och där men det kommer med tiden.

Nu är det snart dags att sova, egentligen för läääängesen men jag fastnade liksom.
Jag och Emma var och gymmade ikväll, himla skönt. Känner att formen bara blir bättre och bättre också så det känns inte helt fel.

Imorgon ska jag luncha med Sofie sen ska jag och Emma på Norrfoto och ta kort till våra visum och förmodligen *hoppas* skicka in dem till ambassaden.

Känner på mig att det kommer bli roligare att blogga här, när det ser finare ut och allt. Bara jag inte blir alltför fast, jag som inte har mycket vettigt alls att fylla mina dagar med.


Sov gott! :)

Skickat av: Mikaela

Det är så mycket roligare att blogga när bloggen är fin :)

Skickat: 2008-01-17 Klockan: 01:51:59
Bloggadress: http://mikaaaelaa.blogg.se

Skickat av: Frida

Fint det blev :)

Skickat: 2008-01-17 Klockan: 12:10:42

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt