Äntligen en dag med mysigt väder.

Inlägget skrevs: 2008-01-17 i: Frida Emelie Klockan: 14:02:34 Kommentarer 1

Har nyss kommit hem från stan. Tog en promenad ner till Sofie, eller vi möttes på vägen och sedan gick vi på Waynes och smaskade i oss varsin focaccia med mozarella och kyckling. Jens och Kicken kom också dit så lunchen spenderades mest med dumma kommentarer, skratt och helt enkelt dumheter och idiotförklaringar. Ungefär så va?
Träffade Emma utanför Norrfoto, så gick vi ner och tog kort till våra visum. Kan inte direkt påstå att de blev vackra. Att de har världens sämsta fotoskrivare som suddar ut alla konturer gjorde kanske inte saken så mycket bättre heller.
Tog i alla fall en promenad hem också, var så himla skönt! Att kunna gå utan att halka ihjäl sig eftersom all is smält bort nu. (Idag är det 4 grader varmt ute :s) Är så skönt att se solen också, även om den snart är på väg ner, det är inte varje dag! Det vore helt perfekt om det kunde blåsa lite mindre bara..
Sofie frågade precis om jag skulle komma ner och gå och fika med henne och Elin med jag skippade det, känner att jag kanske måste spara de pengarna nu när man går runt och är arbetslös.

Näää, nu ska jag fortsätta nörda på. Kanske plocka ihop kläderna jag bara slängde på golvet inatt när jag kom på att det var dags att sova. Ajaa, kanske lika bra..

Skickat av: Mr. Pitt

fin blogg :)

Skickat: 2008-01-17 Klockan: 14:17:34
Bloggadress: http://recipeforhappiness.blogg.se


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt