Hrm..

Inlägget skrevs: 2008-02-02 i: Tänkvärt Klockan: 16:01:17 Kommentarer 0
Sitter och pratar lite med Emma. Hon tycker absolut att jag måste ha en tjugoårsfest innan jag åker, själv vet jag inte riktigt.. Känns som det blir så hiiiimlades tidigt. Samtidigt vore det jättetrevligt. Det är inte lätt.. Sen är det ju massa andra som fyller år nu och man vill ju inte "sno" deras helg. Nu på fredag ska vi fira Sara eftersom Elin kommer hem, även fast hon egentligen fyller år torsdagen efter men jaa.. Kanske att jag kunde dra ihop något den 16e, jag får allt fundera på det.. För sen helgen efter blir det kalas med släkten och så ska väl Elin kanske ha något tjugoårspartaj :p

Men det är helt klart värt att tänka på det..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt