Världens sötaste granne!

Inlägget skrevs: 2008-08-12 i: Frida Emelie Klockan: 20:19:47 Kommentarer 2

Jag har sagt det förut och kommer förmodligen säga det igen! Min granne Emma, som är fyra år, är nog världens gulligaste unge! Jag och mamma hade varit i stugan tidigare ikväll och när vi kommer hem står hon och äter Piggelin med hennes storebror Anton ute på gatan. När vi kliver ut ropar hon "Hej Anki" sen får hon fram "vilken fin bil du har köpt". Hahaa, vilken fyraåring! Sen ropade hon ju såklart "Heeeej Frida" också innan jag skyndade mig in för att undvika att bli uppehållen. Hon kan verkligen få en på bra humör :)


Har fortsatt med packningen ikväll, nu kan jag inte påstå att det är mycket alls kvar och det känns faktiskt himla skönt! Imorgon funderar jag på att kanske börja förflytta lite möbler nedöver också, kanske skruva isär sängen eftersom jag inte är helt hundra på hur det kommer gå men vi får se helt enkelt. Nu klockan nio ska i alla fall jag och mamma mysa och titta på en film :)

Skickat av: Sara

Småbarn är så säta. Fast jag msåte nog säga att jag har världens sötaste grannar:p

Skickat: 2008-08-12 Klockan: 20:26:15
Bloggadress: http://saraochhennesvarld.blogg.se/

Skickat av: zandra

snart är du min, MOHAHAHAHAHA

Skickat: 2008-08-13 Klockan: 08:37:36

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt