Tre dagar tills jag flyttar..

Inlägget skrevs: 2008-08-13 i: Frida Emelie Klockan: 18:53:53 Kommentarer 0
..Och det hade inte kunnat känts sämre. Allt känns bara helt upp och ner, jag känner mig helt uppriven. Jag har fått finnar i hela ansiktet för att jag är så stressad över allt och jag kan inte sova på nätterna för jag har tusen tankar i skallen. Jag vaknar minst en gång i timmen och får paniktankar som gör att jag måste springa upp och titta om jag vet var en viss sak är eller om den är borttappad. Det har i alla fall varit mycket att göra på jobbet så de här tre dagarna har bara rusat iväg, vilket fått mig att inse att det är torsdag redan imorgon. Och dagen efter torsdag är det fredag vilket innebär att jag måste packa in alla grejer i släpet. Jag har nog inte riktigt förstått att jag verkligen ska flytta men nu känns det helt verkligt och det skrämmer mig. Rejält. Jag känner mig liten, ensam och rädd. Mest rädd är jag över matten eftersom jag bara gått samhälle med matte c och alla andra förmodligen kommer vara värsta snillena. Jag börjar känna mina nerver, börjar ångra mig. Förstår inte riktigt vad jag har gett mig in på..

Nu ska jag åka ut till mamma i stugan för lite kärlek och omsorg, det kan behövas eftersom vi knappt träffats på hela sommaren och imorgonkväll får jag förhoppningsvis träffa Sara. Det skulle kännas bra. <3

Z, badtunna wow! :D Och Johans land? Tror du verkligen jag platsar på ett sånt ställe? (Just nu känns det som att jag inte har någon plats där jag platsar) Direktkommen från Norrland och allt. Fast jag bangar ju aldrig badtunna.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt