Sorgligt..

Inlägget skrevs: 2008-08-15 i: Frida Emelie Klockan: 21:36:18 Kommentarer 0
Nu är mitt rum borta. Alla möbler (som jag ska ta med) och kartonger är utplockade i flaket. Jag har sprungit runt den senaste timmen och försökt hittat grejer jag glömt och desperat proppat ner dem i papperskassar = inte glad pappa som hatar att flytta med kassar.. Men det är bara att gilla läget helt enkelt. Mina kartonger är ändå full och jag har inga fler. Mår dåligt så fort jag går in på mitt rum nu. Det är helt tomt och det ekar, hemskt. I natt ska jag sova i Johannas rum, mamma har bäddat åt mig där. Får se hur mycket jag kommer kunna sova bara, är som ett nervvrak. Dock är jag helt slut så det borde inte vara några problem, hoppas jag. Dock har alla barnfamiljer i kvarteret surströmmingsfest ett par hus längre ner, vilket innebär att de livliga barnen får vara uppe och skrika länge.. Nu håller jag alla fingrar och tår för att de snart ska bli utmattade och däcka. Skjutsade hem Sara för ett tag sedan men orkade inte åka förbi kräftskivan något, kände att det är alldeles för mycket jag måste kolla femtioen sista gånger + att jag som sagt måste hoppa i säng snart. Och kanske duscha så man i alla fall känner sig fräsch innan helvetet bryter loss.
Nu packar jag ner datorn en gång för alla men jag hoppas på att internet är inkopplat nu imorgon så jag kan ge er en update men man vet ju aldrig. Alla papper är inskickade så det borde ju inte vara några problem men peppar, peppar..

This is it. Hejdå Härnösand - HEJ Stockholm!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt