Sista dagen på jobbet

Inlägget skrevs: 2008-08-15 i: Frida Emelie Klockan: 07:23:42 Kommentarer 0
Jajjemen, otroligt skönt känns det! Tog bilen till jobbet idag med, så får jag åka hem och lämna den till mamma i eftermiddag. Har nyss varit och hämtat bröd på Tullporten och nu väntar jag på att klockan ska bli kvart i så jag kan åka på min HVC/KVV Postrunda. Intressant eller hur? Känns inte som det kommer bli så många knop gjorda idag, blir nog mest till att glida runt.

Igårkväll var Sara förbi en stund. Jag hämtade henne sen åkte vi till Godishuset och köpte godis (?). Åkte hem, bakade äppelkaka tills idag och grejade på innan jag skjutsade hem henne vid nio. Fixade det allra sista (nu ekar det i mitt rum..) sen hoppade jag in i duschen och bar ner grejerna från lillstugan. Vid tio överraskade Linn och Gustav med att komma förbi. De hade köpt med sig fika och gjort jättefina tavlor så jag inte ska glömma bort dem! Snyggaste partybilderna eller vad man nu ska säga.. Tydligen fått ett nytt smeknamn också, Discodolly och jag vet inte, kanske kan passa mig!

Idag blir det lunch med Elin A, känns riktigt mys att få träffa henne innan jag åker eftersom det blivit så stressigt nu på slutet! Blir favorit i repris med grillbuffé på Hamnkrogen, hoppas bara att de fortfarande kör på det! Ikväll kommer nog Sara och äter med oss sen blir det till att packa in alla grejer i släpet och åka upp till Elin och Fanny för att säga hej då till alla. Blir nog bra :) Sedan rullar vi 06.00 imorgon bitti och är väl framme vid ett någon gång. Då blir det bara till att packa ur allt och dra iväg till IKEA i Barkarby för inhandling av både litet och stort, blir nog bra det. Förhoppningsvis kommer Z förbi mig en stund imorgon kväll också, kanske tvingar henne att göra några knop innan vi går och tittar på våra syskon (syster och bror) som är hurtiga nog att springa Midnattsloppet. Eller så däckar jag på en gång, i mitt nya place.. Måste ju vara fit for fight på söndag klockan 14 när man ska till Stadshuset på mottagning också.

Nej, nu är det dags att göra något kanske. Kika in de senaste nyheterna på Aftonbladet och fixa i ordning kaffe innan det är dags för HVC.

Have a nice day!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt