Off to school

Inlägget skrevs: 2008-08-18 i: Frida Emelie Klockan: 08:04:14 Kommentarer 3
Det är härligt pissregn i luften. Sånt som knappt syns men som gör en dyngblöt på fem röda. Känns lite småjobbigt eftersom jag om ett tag ska cykla till skolan och jag vill inte vara helt pissblöt när jag kommer fram.. Inte tänker jag ta min regnjacka heller, känns inte så festligt.. Och inte vill jag gå, går ju så mycket fortare att cykla. Dagens i-landsproblem.. Jag klev i alla fall upp vid halv sju så nu har jag duschat, ätit frukost och sminkat mig. Lite fixning återstår och så måste jag fundera lite över vad man ska ta med sig idag. Almanacka och en penna kan ju vara en bra idé till att börja med. Och så plånboken så jag kan köpa mig något block inför morgondagens matematikrepetition. Blir nog grejt det!

Ciao!
Skickat av: Luris

Fy bubblan Frippi jag har fortfarande inte förstått att du flyttat, känns helt overkligt! miss you :(

Skickat: 2008-08-18 Klockan: 13:51:44
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/

Skickat av: Sara

hur har det gått?:D

Skickat: 2008-08-18 Klockan: 19:09:32
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Skickat av: malin

tackar :)



hur går det i storstaden? :) fungerar allt som det ska? :)

Skickat: 2008-08-19 Klockan: 12:04:14
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt