Nu börjar jag känna mig risig, ständigt full och trött

Inlägget skrevs: 2008-08-23 i: Frida Emelie Klockan: 09:06:14 Kommentarer 0
Rubriken beskriver rätt bra hur jag känner mig just nu. Jag har knappt sovit den senaste veckan eftersom vi har haft sena fester och tidiga mornar med studiebesök och matematik. Ingen rast och ingen ro, känner mig faktiskt lite smått avundsjuka på mina klasskompisar som får ligga och sova nu! Jag har precis packat väskan. Känner mig inte mänsklig för fem öre men här har man inte tid att vara bakis och ligga på latsidan. Ska snart ta tunnelbanan mot Sockenplan för att möta upp Zandra och c/o sedan bär det av till Johans landställe för kvällens kräftskiva. Bara detta inlägg fick mig att tagga till lite extra så nu känns det redan mycket bättre :) Ska ta med mig en vattenflaska och köpa en coca cola på vägen bara så löser det sig nog.

Men det börjar kännas lite si sådär när man festat tisdag, onsdag, torsdag, fredag och så nu lördag. Alkolist javisst! Speciellt som man vet att nästa vecka också delvis kommer fyllas med fest innan inskrivningen på fredag. Juust, alla n0llegrupper har fått uppdrag som vi ska utföra, hemliga för de andra grupperna. Dessa ska redovisas med ett bildspel eller en film som sedan ska visas upp den 13 september, vårt sista försök att bli ettor. Ska bli spännande!

Nu ska jag fixa det sista sen börja vandra, Ciao!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt