Nu börjar det kännas mer och mer som hemma

Inlägget skrevs: 2008-08-17 i: Frida Emelie Klockan: 12:31:13 Kommentarer 1

Första natten gick förvånansvärt bra, kanske var det för att jag var helt slut i både kropp och knopp men jag somnade som ett litet barn. Dock kommer det nog ta ett tag innan man vänjer sig vid alla ljud. Folk som går och pratar på gatan nedanför (fick stänga fönstret) och att det låter när någon annan spolar eller duschar men det kändes rätt så lindrigt ändå.

Pappa och Eva kom hit vid halv elva och då skruvade vi upp de sista hyllorna och fixade den ena taklampan som hängde lite snett. Nu börjar allt falla på plats och det är faktiskt himla fint! Jag ska försöka hinna färdigt med det sista plocket senare idag och ta lite kort och lägga in här på bloggen så alla nyfikna (?) själar får se.

Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen och fixa mig inför mottagningen med rektorn och alla andra nyblivna KTH:are i Stadshuset klockan två. Tanken var att jag och Johanna skulle cykla dit bort, Midnattsloppet 2009 - here I come!, men nu har det börjar regna igen så vi får se hur det blir. Innan hon kommer ska jag hinna med att värma upp mina grymt goda pizzarester också! Orkade bara äta halva igår så då blir det mumma-lunch idag och det är inte helt fel!

Och sist men inte minst vill jag säga GRATTIS HANNAH som fyller hela 19 år idag, bara ett år till sen lämnar du också tonårsvärlden ;)

Ciao!

Skickat av: Elin

Jaa, synd att du inte kan hänga med oss tjejer sen också! ja jag vill se bilder! hoppas du har de super där nere i storstan lillfrippi:D miss you!!

Skickat: 2008-08-17 Klockan: 14:18:37
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt