Naaaw, sweetnoes!

Inlägget skrevs: 2008-08-15 i: Frida Emelie Klockan: 10:36:24 Kommentarer 0
Emma ringde och ville komma förbi mig på jobbet eftersom hon ville säga hejdå och åker till Leksand direkt efter hon slutat jobba ikväll. Så vid nio, strax efter jag tryckt i mig smörgåstårta så det stod ut genom öronen, kom hon hit. Vi pratade en stund sen gick och hon hämtade en present i bilen. Hon hade gjort världens finaste fotoalbum med massa bilder på bara henne och mig från alla år. Började med de hemska bilderna från Spanien och avslutade med några bilder från Stadsfesten. Det kan jag titta i varje gång jag längtar hem :)

Nu ska jag snart åka och hämta Elin för grillbuffé på Hamnkrogen, inte för att jag är så värst hungrig efter all smörgåstårta men vi har ju bestämt sen länge att vi ska luncha idag och då kan jag ju inte banga. Nåt får jag alltid i mig :)

Ciao!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt