Kort och gott

Inlägget skrevs: 2008-08-20 i: Frida Emelie Klockan: 00:46:21 Kommentarer 0
Så trött så orkar inte skriva så mycket nu. Idag blev vi i alla fall utlurade ut i skärgården. Fick gå runt i tre kilometer upp och ner på en kulle (gammalt sopberg) innan vi slutligen hamnade på KTH:s gård därute på Värmdö. Där stod Sweco för arrangemanget och vi blev indelade i lag med fina t-shirtar med nummer bakpå. Vi lekte hela eftermiddagen sedan blev vi bjudna på gasque, en tre-rätters sittning med öl och snaps precis som studentlivet ska vara. Jag kom alldeles nyss hem, de hade hyrt bussar så jag och Susanna hoppade av vid Slussen sedan tog vi en promenad till Stureplan där vi lämnat våra cyklar så sen var det bara att cykla hem. Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagens studieresa och minglet med Arkitekt och Haninge.

Skriver mer imorgon bitti! Glömde kamera idag.. Magda och Susanna med.. Syyynd.. Teknikarna har dock tagit bilder som man kanske kan lirka fram lite senare ;p

Puss och godnatt!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt