Idag har det inte varit kul att heta Frida

Inlägget skrevs: 2008-08-10 i: Frida Emelie Klockan: 17:49:00 Kommentarer 0
Vaknade vid halv åtta och böljde i mig vatten, välbehövligt. Somnade om en stund sen ringde Linn och väckte mig vid tio igen. Det bestämdes att vi skulle käka lite välbehövlig bakismat så strax innan elva så cyklade jag ner till henne. Hämtade Gustav som höll på att leka med sina modellflygplan och var superpigg innan vi hämtade Dalle, som lyckligtvis mådde lika piss som mig. Vi styrde kosan mot Matvraket, Linn och Gustav körde på med korvrulle och kötbullar med mos men jag och Dalle käkade klassisk bakismeny - varsin stor cola och en mellanstrips. Var inte mycket av stripsen som gick ner men efteråt kändes det lite bättre i alla fall! Vi körde runt ett tag, ut mot Lotstugan och så sen åkte vi upp på Kusthöjden. Där var det tävling med radiostyrda bilar på en bana de hade där, hur vi hamnade där är ett mysterium. Jag och Linn uppskattade det inte lika mycket som grabbarna som var i himmelriket.. Såg ett race sedan hade de lunchpaus, så vi gick runt och tittade när de höll på att meka med de små bilarna innan det var dags för ett nytt race. Då var jag och Linn lagom less så när det väl var slut åkte vi hem till Dalle. Slöade på soffan ett tag innan vi bestämde oss för att åka hem och sova. Nu på eftermiddagen har mamma kommit hem från Arvika också.

Nu ska vi åka och handla sen fixa middag. Inte så jättesugen på mat men det kommer väl kanske. Äta bör man.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt