Första natten

Inlägget skrevs: 2008-08-17 i: Frida Emelie Klockan: 00:37:41 Kommentarer 0
Hela dagen har bara runnit iväg. Kom fram vid tolv och på knappt en timme hade vi burit upp och in allt. Åkte iväg till IKEA i tre timmar, lite tröttsamt, sedan tillbaka för att börja packa upp och skruva ihop. Nu är det mesta fixat, eller hälften. Har även hunnit med att storhandla så jag har massa mat och mysa med Zandra ett par timmar nu ikväll. Hon kom hit och fick äran att hänga upp mina gardiner medan jag tog en dusch, så fint så :) Sedan begav vi oss mot Söder för att titta på våra syskon när de sprang Midnattsloppet. Dock kom vi lite för sent så Johanna hade redan gått i mål när vi kom fram.. Jockes spurt hann vi däremot med att se och sen blev det lite resultatsnack innan vi sa hejdå och alla begav sig åt sina olika håll. Jag, lilla nyinflyttade stackaren, var ju självklart den enda som skulle åka tunnelbana, det var korvstoppning ner så det tog sin lilla tid. Att stå och trängas med folk som sprungit en mil var inte heller någon höjdare, lukten är obeskrivlig! När jag väl fick hoppa av vid Gärdet lyckades jag självklart med konststycket att gå åt fel håll.. Så var bara att vända och glatt traska tillbaka mot nästa uppgång. Nu är jag i alla fall hemma, skönt! Ska hoppa ner i säng nu så man är fit for fight inför slutfinishen imorgon och sen mottagandet i Stadshuset klockan två, blir nog grejt det! Johanna ska cykla dit med mig, är man fattig student får man försöka använda benen så gott och länge det går! Sen ska vi ta en tur förbi KTH så jag får spana in området och se var jag ska gå på måndag morgon. Spännande!

Kanske slänger in lite bilder imorgon, om det hinner bli färdigt och lite mer utförande om mitt nya liv. Scary!

Sleep tight


Juust, en låt som skulle passa in på mig just nu; Marit Bergman - No Party (eller vad tusan den heter? :o)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt