Ännu mera fest

Inlägget skrevs: 2008-08-27 i: Fotografier Klockan: 08:02:20 Kommentarer 0

Det finns en gräns på hur mycket man kan festa. Jag tror att jag börjar närma mig den gränsen.. Som sagt blev det fest tisdag-lördag förra veckan. I söndags var jag bakis hela dagen och vi blev överlyckliga när vi hörde att det inte var något galej på måndagkväll. Dock köpte vi lättöl och satte oss i Humlegården men det är inte alls samma sak. Igår var det dags för fest igen, blev nog lite mycket för en del men grymt kul var det. Dansade som aldrig förr, träffade massa nya människor men strax efter tolv kände vi oss rätt nöjda ändå, med siktet inställt på fest ikväll igen. Nu börjar min kropp snart strejka, den får alldeles för mycket alkohol och alldeles för lite sömn. Nu har vi matte i tre timmar, inte det man drömmer om när man är bakis. Har i alla fall äpplen och drickyoghurt jag kan ta med och mumsa i mig när aptiten börjar komma tillbaka.


Avslutar med att bjuda på en hrm.. Bild? På Magda och Sus.
Det kan gå livat till på Gasque :p


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt